Пройшли курси підвищення кваліфікації, педагогічної майстерності кадрів
ПІБ вчителя | Тема курсової роботи | Рік проходження |
Гавронська Н. М. | «Реформування місцевого самоврядування та децентралізація влади» | 14.04.2015-15.06.2015 |
Келипенко Т. М. | «Кроки до порозуміння» | 06.06.2016-10.06.2016 |
Ковтун Ю. О. | Intel «Навчання майбутнього» | 18.06.2016 |
Хорошилов І. О. | - | - |
Похиленко Ю. С. | Інноваційні можливості сучасного вчителя суспільних дисциплін» | 29.02.2016-17.05.2016 |
Сафонова О. О. | Інноваційні технології діяльності груп продовженого дня в сучасній школі» | 14.12.2015-25.12.2015 |
Висновок:
Усі уроки було проведено в рамках предметного тижня або ж на міських методичних об’єднаннях, з урахуванням теми за самоосвітою. Вчителі забезпечили рівень засвоєння базового стандарту. Уроки педагогів вирізняє високий рівень педагогічної майстерності, творча активність дітей, демократичний стиль спілкування. За результатами обговорення відкритих уроків були зроблені висновки: на уроках багато часу витрачено на навчання сильних та середнього рівня учнів, а слабким іноді зовсім не приділяється увага. МО вчителів гуманітарного циклу вбачає в цьому році одну з причин зниження рівня підготовленості до олімпіад та міських конкурсів.
Підсумки олімпіад
Предмет | Клас | Місце | І етап | ІІ етап | ІІІ етап | IV етап | V етап |
Світ. літ-ра | 8кл.-10кл. | ||||||
Укр. мова | 8кл.-10кл. | ||||||
Анг. мова | 8кл.-10кл. | ||||||
Рос. мова | 8кл.-10кл. |
Предмет | Вчитель, який проводив | Назва конкурсу |
Російська мова | Сафонова О. О. | Всеукраїнський конкурс «Sunflower» |
Історія | Похиленко Ю.С. | «Лелека», «Патріот» |
Англійська мова | Хорошилов І. О. | Всеукраїнський англійський конкурс «Грінвіч» |
Українська мова і література | Ковтун Ю.О. | Всеукраїнська українознавча гра «Соняшик» |
Українська мова та література | Ковтун Ю.О. Келипенко Т. М. Гавронська Н. М. | Міжнародний мовно-літературний конкурс імені Тараса Шевченка |
Основні напрямки роботи циклічної комісії
1. Удосконалення та збагачення методичних та дидактичних знань педагогів.
2. Розвиток сучасного стилю педагогічного мислення вчителя
3. Розгляд актуальних проблем освіти
4. Впровадження креативного досвіду в процес навчання
5. Опрацювання передового досвіду, впровадження його елементів у роботу педагогів школи
6. Організація роботи з обдарованими дітьми.
Завдання на новий навчальний рік:
v Реалізація завдань, які випливають із Закону «Про мову»;
v Вивчення і аналіз стану викладання предметів;
v Організація відвідування уроків із наступним їхнім аналізом і самоаналізом;
v Освоєння нового змісту, технологій і наукових методів викладанн предметів;
v Створення умов для постійного підвищення освітнього, професійного та культурного рівня вчителів.
Основні завдання по роботі з обдарованими дітьми
1. Формування у школярів високої пізнавальної культури.
2. Створення умов для самореалізації й саморозвитку творчих особистостей.
3. Організація індивідуальної розумової праці учнів на уроці.
4. Розвиток творчого мислення.
Задачі шкільного методичного об’єднання:
· Провести 5 засідань методичного об’єднання (теми засідань прикладаються);
· Вивчати зразки передового педагогічного досвіду;
· Освоювати новітні досягнення у галузі освіти;
· Провести аналіз навчально-методичної роботи з предмета;
· Провести відкриті уроки;
· Опрацювати: Державний стандарт базової і повної середньої освіти, Закон України «Про освіту», лист-рекомендації щодо викладання гуманітарних дисциплін.
№ п/п | ПІБ вчителя | Науково-методична проблема |
1 | Гавронська Н. М. | «Розвиток життєвих компетентностей (соціальної, комунікативної, самоосвітньої) на уроках української мови та літератури». |
2 | Келипенко Т. М. | «Формування та розвиток критичного творчого мислення у контексті життєтворчої спрямованості вивчення української мови та літератури» |
3 | Ковтун Ю. О. | «Робота над попередженням помилок в процесі вивчення української мови» |
4 | Хорошилов І. О. | «Навчання лексичній та граматичній сторонам мови як чинник розвитку інтересу до вивчення іноземної мови» |
5 | Похиленко Ю. С. | «Впровадження технології продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів» |
6 | Сафонова О. О. | «Впровадження прогресивних технологій навчання для соціалізації дитини як умови самовдосконалення і самореалізації вчителя і учня» |
ПІБ вчителя | Предмет | Форми та методи роботи |
Гавронська Н. М. | Укр-мова та літ-ра | Проектні уроки, індивідуальна роботи |
Келипенко Т. М. | Укр-мова та літ-ра | Літературно-музичні композиції, групова та індивідуальна робота |
Ковтун Ю. О. | Укр—мова та літ-ра | Урок-конференція, літературні вікторини |
Хорошилов І. О. | Англійська мова | Робота в групах, рольові ігри |
Похиленко Ю. С. | Історія | Урок-конференція, дискусії, диспути |
Сафонова О. О. | Рос-мова та зарубіжна література | Творчі завдання, індивідуальна робота |
№ п/п | ПІБ учителя | Рік народження | Стаж роботи | Категорія | Освіта |
1 | Гавронська Наталя Миколаївна | 15.05. 1973 | 25р. 01м. 16д. | Вища, 14 розряд, 2013 | Повна вища, Бердянський державний педагогічний університет, 2007, АР №32376205 |
2 | Келипенко Тетяна Миколаївна | 13.02. 1962 | 31р. 10м. 00дн | Вища, 14 розряд, 2013 | Повна вища, Криворізький педагогічний університет, 1989, ПВ №648808 |
3 | Ковтун Юлія Олександрівна | 28.10.1995 | 02р. 01м. 00дн | Б.К. 10 розряд | Неповна вища, Нікопольське педагогі-чне училище, 2015, Е 15 №21855 |
4 | Хорошилов Ігор Олегович | 19.05.1996 | 02р. 00м. 29дн. | Б.К. 10 розряд, | Бакалавр Мелітопольський державний педагогічний університет,2017, В17№075477 |
5 | Похиленко Юлія Степанівна | 25.05. 1968 | 24р. 11м. 18дн. | «спеціаліст І кате- горії», 13 розряд, 2016 | Повна вища, Бердянський педагогічний університет, 2009, АР № 36725618 |
6 | Сафонова Ольга Олексан-дрівна | 05.02. 1986 | 13р. 06м. 03дн | 11 розряд | Повна вища, Запорізький національний університет, 2010, АР № 38834285 |
1. Розгляд актуальних проблем освіти
2. Аналіз навчально-методичної роботи за предметами
3. Вивчення зразків передового педагогічного досвіду
4. Ознайомлення та впровадження в навчальний процес новітніх досягнень у галузі освіти
5. Організація дослідницької роботи
6. Узагальнення й опис результатів впровадження інноваційного досвіду в навчальний процес.
1. Використовувати новітні технології організації уроку, де перевага надається активній пошуково-навчальній діяльності учнів, можливості диференційованого підходу до навчального процесу.
2. Впроваджувати активні та інтерактивні методи навчання
3. Організовувати роботу з обдарованими дітьми.
4. Відвідувати відкриті уроки, обмінюватись досвідом.
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.