Для незалежної організації самостійної діяльності дітей потрібно збагачувати предметно-ігрове середовище в групі. Дитина протягом дня може неодноразово повертатися до обраної справи. Це можуть бути:

- мовленнєва діяльність (читання художніх творів, робота з книжкою);

- ігрова діяльність (настільно-друковані ігри, конструктивно-будівельні, рухливі ігри);

- трудова діяльність.

/Files/images/000000/89.jpg

/Files/images/000000/IMG_20180419_085541.jpg

/Files/images/000000/IMG_20180419_085545.jpg

/Files/images/000000/IMG-b07ae1b05f42bf511ed54567145107f6-V.jpg

/Files/images/000000/IMG-b7d643ce1a73465ac33c61ccb13511a1-V.jpg

/Files/images/000000/IMG-b8b6801dc4efc39350cb333af8063337-V.jpg

/Files/images/000000/IMG-e46efa544304734ede9b1808110f09a0-V.jpg

/Files/images/000000/IMG-f35ec1ceda7482b7c2efe675b9141661-V.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 48

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.