Вивчаємо з дітьми "Свійських тварин". Діти з увагою та захопленням сприймають новий матеріал.

/Files/images/000/IMG_20171205_092849.jpg

/Files/images/000/IMG_20171205_092837.jpg

Заняття у І різновіковій (молодшій) групі

Тема: Домашні тварини та їх дитинчата

Мета: Закріпити і уточнити знання дітей про свійських тварин та їх дитинчат; активізувати і розширювати словник по темі домашні тварини: отара, табун, пастух; знати зовнішні ознаки тварин, чим харчуються, як голос подають, де живуть, яку користь приносять; вправляти дітей відповідати на запитання вихователя повними відповідями; розвивати слухове і зорове сприйняття, загальну та дрібну моторику; виховувати комунікативні навички; виховувати любов до домашніх тварин.

Хід заняття

І. Організаційний момент

Вихователь і діти

- Зібралися всі діти в коло,

Я твій друг і ти мій друг.

Міцно за руки візьмемося

І посміхнемося один одному.

-Я запрошую вас у подорож у світ тварин.

Зараз я загадаю загадки, а відгадки ви будете знаходити, і вивішувати на дошці.

ІІ. Дидактична гра «Загадування загадок»

1.Хто біля дверей нас зустрічає,

В тиші весь день, проспавши,

І від щастя починає

Голосна гавкати: «Гав-гав-гав»?

2.Хто на прив’язі гуляючи,

Травичку щіпає на пагорбі,

І, очікуючи господиню,

Самотньо бекає: «Ме-е-е»?

3.Хто завжди чудово знає,

Що на сніданок я варю,

І до балії підбігає,

Голосно хрюкає: «Хрю-хрю»?

4.Довге вухо,

Грудочка пуху.

Стрибає спритно,

Гризе морквину.(кролик)

(Коли діти відгадують загадки , вихователь виставляє на магнітній дошці картинки із зображенням відгадок)

ІІІ. Робота на магнітній дошці

- Давайте, ще раз з вами назвемо цих тварин.(діти по черзі перераховують тварин вивішених на дошці)

- Хто це? (корова, собака, кінь, свині, кішка, овечка)

- Як можна назвати одним словом цих тварин? (домашні тварини)

- Чому їх так називають?(за ними доглядає людина)

- Поки ми з вами відгадували домашніх тварин, всі тварини переплуталися. Допоможіть мені навести лад.

Моделювання (на столах розташовані домашні тварини і дикі тварини, діти повинні розподілити тварин, хто де живе).

- Що це? (сільський будинок)

- А це? (ліс)

- Розподіліть тварин по своїх місцях проживання.

ІV. Дидактична гра «Знайди свою маму»

Діти знаходять дитинчат і мам на предметних картинках і об’єднують їх.

- Діти, ви не втомилися? Давайте з вами трохи відпочинемо. Підійдіть до мене і візміть по м’ячу.

V. Фізкультхвилинка

Квочка-мати по порядку

Курчаток вивела на зарядку.

Всі за нею малюки

Роблять вправи ось такі: (повторюють вправи ранкової гімнастики)

- Ми з вами трохи відпочили. Дайте відповідь мені на запитання. Як ви думаєте, чим харчуються домашні тварини?

VІ. Дидактична гра «Хто чим живиться?» (використання піктограм)

(Діти сідають за столи і самостійно виконують завдання за рівнями)

- Давайте перевіримо. Чим харчується корова?(травою, сіном)

- Чим живиться кішка? (рибою)

- Чим живиться собака? (кісточками)

- Чим живиться коза? (травою)

- Чим живиться кролик? (морквою)

- А чому лялька залишилася? (тому що вона іграшка)

- Молодці! Всі впорались із завданням. У кого з вас вдома є домашня тварина? Як ви доглядаєте за ними? (годуємо, лікуємо, миємо, чистимо і т.д.)

VІІ. Дидактична гра «Хто яку приносить користь?»

- Яку користь приносять всі ці домашні тварини людині? (діти обирають н астолах картинки і вивішують їх на мольберт)

- Молодці! Всі ці домашні тварини потрібні людині, без них людина не зможе прожити.

- Кінь, собака, кіт, корови,

Кози, вівці, всі готові.

З ними поруч в дружбі жити

І на радість нам служити.

VІІІ. Підсумок заняття

- Ось ми і побували у світі тварин.

- Чим вам сподобалось займатися на занятті?

- Що нового ви дізналися? (домашніх тварин потрібно берегти, піклуватися про них)

Кiлькiсть переглядiв: 669

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.