/Files/images/0000/IMG_20180115_103058.jpg

/Files/images/0000/IMG_20180115_103235.jpg

Заняття для дітей молодшого дошкільного віку на тему: « Овочі ».

Програмовий зміст:

- формувати у дітей інтерес до знань про овочі через інтеграцію освітніх областей: пізнання, художня творчість
- дати елементарні уявлення про овочі; кольорі овочів;
- закріпити знання про місце виростання;
- розвивати почуття колективізму;
- закріпити уявлення дітей про заготівлю овочів на зиму;
- навчати наклеювати готові форми овочів.

Попередня робота:
- розглядання ілюстрацій овочів;
- читання казки «Пух», віршів про овочах;
- сюжетно - рольова гра «Магазин овочів»

Матеріали: картина з зображенням городу; овочі та фрукти муляжі; наочний посібник «овочі»; заготовки для аплікації (банки, огірки, помідори), клей, серветки.
Хід заняття
Вихователь вносить картину з зображенням городу і пропонує дітям розглянути. Хлопці на картині намальований город. Що росте на городі?
Діти перераховують (помідори, огірки, буряк, редис, морква, капуста, картопля)
Вихователь: правильно, одним словом це овочі. Овочі ростуть на грядках, але щоб вони виросли смачними і свіжими за ними треба доглядати, регулярно поливати і витягувати бур'яни. Давайте познайомимося з овочами? Але перш, ніж ми продовжимо нашу роботу, проведемо невелику физкультминутку. Хлопці, виходьте на середину групи.
Вихователь: Наша фізкультхвилинка називається «Город».
Город у нас в порядку,
Ми навесні скопали грядки (імітація роботи лопатою)
Ми сапали город (нахили, руками дістати до підлоги)
Поливали город (показати, як поливали)
У маленьких лунках не густо
Посадили ми капусту (присісти навпочіпки, обхопити руками коліна)
Літо все вона товстіла,
Розросталася вшир і вгору (повільно піднятися)
А зараз їй тісно бідній
Каже: «Розійдись!» (тупнути ногою в кінці фрази)
А зараз давайте розкладемо картинки з овочами і подивимося, який город у нас вийшов (діти називають овочі на картинках).
Діти, я пропоную вам відгадати загадки про овочі, ви слухайте уважно і відгадуйте.
Сидить дід, у сто шуб одягнений, хто його роздягає, той сльози проливає.
- Діти (цибуля)
Сидить дівчина в темниці, а коса на вулиці.
- Діти (морква)
Що за скрип? Що за хрускіт?
Це що за кущ?
Як же бути без хрусту,
Якщо я ...
- Діти (капуста)
Вихователь: молодці діти, а зараз давайте пограємо?
Гра називається «Збираємо врожай»
На підлозі овочі перемішалися з фруктами, ваше завдання розкласти овочі в одну вазу, а фрукти в іншу. Зробити це треба якомога швидше. (звучить весела мелодія)
Вихователь: молодці діти, все правильно розклали! А ви хочете, щоб наші овочі збереглися взимку? Для цього треба їх законсервувати в банки. Сідайте швидше за столи і заповнюйте банки овочами. Дітки, а які овочі ми будемо консервувати?
- Діти (помідори та огірки)
А який помідор? (круглий, соковитий, червоний)
А який огірок? (зелений, довгий, свіжий)
В кінці діти розглядають свої роботи. Сьогодні ми з вами познайомилися з різними овочами і мені хотілося б прочитати вам вірш:
Щоб здоровим, сильним бути.
Треба овочі любити.
Всі без винятку
У цьому немає сумніву!
У кожному користь є і смак
І вирішити я не беруся:
Хто з них смачніше,
Хто з них важливіший!

Кiлькiсть переглядiв: 147

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.