ВІДДІЛ ОСВІТИ

МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

вул.Дніпровська, 13–а, м.Марганець, Дніпропетровська область, 53400

тел./факс: (05665) 5-18-62; тел.: 5-10-09, 5-26-31; E-mail: osvita@marganets.net


Код ЄДРПОУ 02142359

«22 » листопада 2017 р. № 1498 Директору НВК «ЗОШ №5- ДНЗ»


Гавронській Н.М.

ІНФОРМАЦІЯ


про надходження та використання бюджетних коштів

по НВК «ЗОШ №5- ДНЗ»

за січень-вересень 2017 року

На Ваше клопотання від 13.11.2017р. № 143 щодо надання інформації щодо використання бюджетних коштів, інформуємо наступне.

Постановою КМУ від 28.02.2002 року № 228 затверджено «Порядок складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів», згідно якого установа для забезпечення своєї діяльності складає кошториси, плани асигнувань загального фонду бюджету за кожною виконуваною нею бюджетною програмою (функцією).

Установи мають право брати бюджетні зобов'язання витрачати бюджетні кошти на цілі та в межах, установлених затвердженими кошторисами.

Для здійснення програм та заходів, які проводяться за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів.

Враховуючи вищенаведене, відділ освіти надає інформацію про надходження та використання бюджетних коштів по НВК «ЗОШ №5- ДНЗ» за період січень-вересень 2017 року в розрізі економічної класифікації видатків бюджету:

1. За звітний період надійшло та використано коштів загального фонду бюджету – 2050455,52 грн., з них:

- на заробітна плата з нарахуванням – 1907580,07 грн.;

- придбання предметів,матеріалів,обладання та інвентарю – 16357,14 грн. (придбання кухонного приладдя для дошкільного підрозділу НВК «ЗОШ №5 – ДНЗ» - 15300,00 грн.,шкільна форма для дітей-миріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 1057,14 грн.)

- придбання продуктів харчування – 59966,99 грн. (харчування дітей пільгової категорії та учнів 1-4 класів, дітей дошкільного підрозділу);

- оплата послуг (крім комунальних) – 5824,16 грн. (з них: супроводження програмного забезпечення «КУРС – школа» - 880,00 грн., вивіз та захоронення сміття – 1023,80 грн., проведення виміру опору заземлення – 938,74 грн., технічне обслуговування та перезарядка вогнегасників – 1271,02 грн., технічне обслуговування зовнішніх повітряних електричних мереж – 583,78 грн.; перевірка котлів,борових,димових труб та стану вентиляції котелень – 583,50 грн., повірка манометрів рамок управління внутрішніх мереж теплопостачання – 3 шт. х 75,00 грн.= 225,00 грн., нерегулярні пасажирські перевезення – 318,32 грн.);

- оплата водопостачання та водовідведення – 1912,04 грн.;

- оплата електроенергії – 37938,22 грн.

- оплата інших енергоносіїв (вугілля) – 36176,90 грн.

2. До спеціального фонду власних надходжень бюджетної установи за звітний період надійшло коштів, у тому числі за видами надходжень:

4.1. отриманих як плата за послуги – 33624,28 грн., з них:

- за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю (батьківська платня за харчування дітей дошкільного відділення) – 32497,26 грн.;

- від оренди майна бюджетних установ – 947,02 грн.;

- від реалізації в установленому порядку майна – 180,00 грн;

- касові видатки склали – 35067,00 грн., а саме: придбання предметів,матеріалів тощо – 9945,80 грн., придбання продуктів харчування – 23283,48 грн., оплата водопостачання та водовідведення – 44,57 грн., оплата електроенергії – 1723,49 грн., інші поточні видатки ( земельний податок) – 70,56 грн.;

4.2. отриманих за іншими джерелами власних надходжень – 35588,30 грн., з них:

- від отриманих благодійних внесків,грантів та дарунків – 33588,30 грн., касові видатки з яких склали 35588,30 грн. згідно довідки про надходження в натуральній формі;

4.3. отриманих за іншими джерелами надходжень до спеціального фонду - 265234,00 грн., з них:

- придбання обладнання довгострокового користування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 198724,00, а саме:

Хододильник 2 шт. х 8249,00 грн. = 16498,00 грн.

Водонагрівач 1 шт. х 6650,00 грн. = 6650,00 грн.

Електромясорубка 2 шт. х 6050,00 грн. = 12100,00 грн.

Мийка виробнича 1 шт. х 6650,00 грн. = 6650,00 грн.

Плита електрична з жарочною шафою (4-х комфорочна) 1 шт. х 17900,00 грн. = 17900,00 грн.

Пральна машина 1 х 8890,00 грн. = 8890,00 грн.

Телевізор 2 шт. х 7270,00 грн. = 14540,00 грн.

Комплект сантехнічного обладнання (дитячий унітаз - 4 шт.,мийка - 6шт.,піддон – 2 шт.) 2 шт. х 8175,00 грн. = 16350,00 грн.

Альтанка для дитячого садочка 2 шт. х 23000,00 грн. = 46000,00 грн.

Стінка дитяча 1 шт. х 6500,00 грн. = 6500,00 грн.

Комплект меблів для спальної кімнати (ліжка дитяче – 20 шт.) 1 шт. х 23500,00 грн. = 23500,00 грн.

Комплект меблів для дитячого садочка (стіл дитячий 4-х містиний – 10шт.,стілець – 50 шт.,шафа для буфетної дитячого садка – 2 шт.,лавка – 6шт.) 2 шт.х 11573,00 грн. = 23146,00 грн.

- придбання учнівського комп’ютерного обладнання за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду на оновлення навчальної та матеріально-технічної бази загальноосвітніх навчальних закладів, придбання оснащення загальноосвітніх навчальних закладів засобами навчання з фізики, хімії, біології, математики, навчальними комп’ютерними комплексами з мультимедійними засобами навчання (інтерактивна дошка, мультимедійний проектор, під’єднаний до комп’ютера вчителя, учнівське комп’ютерне обладнання, програмне забезпечення, комутаційне обладнання тощо) – 66510,00 грн. ( 9 ноутбуків х 7390,00 грн. = 66510,00 грн.);

Начальник відділу освіти В.В.Кострикіна

Головний бухгалтер Ю.С.Буланова

Вик провідний економіст Соловйова І.С.

05665-5-26-31

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 182

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.