Анкета

(ставлення до школи)

учень____________________клас ____________________________

1. що ти вважаєш найважливішим у школі?____________________ ______________________________________

2. Який день тижня ти любиш?_______________________________

3. Що в школі для тебе найцікавіше (крім уроків)?______________________________________

4. Чим би ти хотів займатись у вільний час? ______________________________________

5. Який предмет для тебе найцікавіший ?______________________________________

6. Які твої найулюбленіші заняття?______________________________________

7. Який урок ти не любиш? Чому? ______________________________________

8. Яким за рейтингом успішності ти хотів би бути?________________________________________

9. З ким би ти хотів сидіти разом (назви прізвище, ім’я )?________________________________________

10. З ким би ти не хотів сидіти разом за однією партою? ________________________________________

11. Яке громадське доручення хотів би мати? ________________________________________

12. До кого ( з друзів, батьків, учителів) ти звернувся б в найскрутнішу хвилину, з ким би поділився своїми таємницями? ________________________________________

Анкета-тест

Учень ________________________________ клас ___________________

1. Як тебе сприймають однокласники?

- Більшість сприймають мене добре.

- Ніхто особливо не цікавиться мною.

- Мені здається, що більшість однокласників не хоче, щоб я був з ними в одному класі.

2. Як ти оцінюєш своїх однокласників?

Наш клас дуже дружній.

- наш клас не дуже дружній , але як би з ним щось проводили, то всі брали б участь.

- Наш клас зовсім не дружний

3. Чи задоволений ти тим, як твої товариші ставляться до тебе?

- повністю задоволений.

- Хотів би, щоб більше дітей зі мною дружили, запрошували в гості, в кіно.

- Мене не люблять в класі.

4. Твоя позиція щодо класу?

- Я хочу, щоб наш клас був дружній.

- Міні все одно.

- Я не хочу, щоб проводили якісь заходи, бо не братиму участь.

5. Продовж речення:

§ Я не хотів, щоб на уроці...

§ Я хотів би, щоб не було таких уроків, як ...

§ Найбільше мені подобається на таких уроках, як ...

Анкета

для вивчення взаємин у колективі

учень_________________________________клас___

1. Скільки тобі років?

2. Ти любиш школу?

- дуже люблю;

- не люблю;

- трішки люблю.

3. Як ти почуваєшся в школі?

- спокійно;

- весело;

- нудно;

- страшно;

- комфортно;

- не спокійно;

- самотньо.

5. Чи маєш ти кохану людину?

- так;

- ні.

6. Якщо маєш, то що найголовніше у ваших стосунках?

- взаємо розуміння;

- взаємо допомога;

- справжнє кохання;

- ділитися своїми переживаннями;

- спільне хобі;

- повага одне до одного.

7. Які маєш проблеми у взаємовідносинах з однокласниками?______________________________________

8. Яке ставлення до людей переважає в вашому класі?

- розуміння;

- байдужість;

- насилля;

- повага і довіра;

- співпереживання;

- переслідування і керування;

- готовність допомогти.

9. Чи хотів би ти запросити до себе на день народження когось із учителів?

- тік;

- ні.

10. Як би ти охарактеризував взаємовідносини між учнями в нашому класі?

- Дружба, співпраця, спілкування, одне про одного і водночас відповідальність перед колективом за свої вчинки;

- Товариські, але недуже міцні і щирі;

- Цілковита байдужість, ніхто ніким не цікавиться;

- Уявна злагода та прихований тиск тих, хто дужий;

- Ми всі підкоряємося одному “ королю” або групі нахабних і не безпечних;

- Ми весь час сперечаємося і сваримося;

- Взаємовідносини різні, залежно від ситуації.

11. Найкращим спілкуванням з однокласниками я вважаю:

- разом вчити урок;

- виїздити на природу;

- брати участь у громадські діяльності;

- захищати їх від ворогів;

- триматися від них подалі;

- проводити вільний час;

- допомагати тим, хто потребує цього;

- обговорювати особисті проблеми;

- святкувати свій день народження;

- звертатися до них по допомогу.

12. Яке твердження найбільше відповідає твої життєві позиції?

- я відчуваю потребу завжди безкорисливо допомагати іншим людям;

- я готовий пожертвувати своїми інтересами заради інших;

- я намагаюся поєднувати власні інтереси з потребами і інтересами інших людей;

- я готовий допомагати людям, якщо це не суперечить моїм інтересам;

- я намагаюся не турбувати інших через свої особисті проблеми;

- я можу співчувати іншій людині, але витрачати час на всіляку допомогу не можу;

- допомагають іншим, якщо це і мені якусь користь;

- мене не цікавлять інші люди.

13. Хтось має втрутитись і допомогти учневі якщо він став на неправильний шлях?

- ніхто;

- однокласники;

- вчителі;

- батьки;

- міліція;

- церква;

- психолог;

- соціальний працівник;

- я особисто.

Анкета

для вивчення моральної орієнтації учнів

Учень____________________________________ клас _____________

1. скільки тобі років?

2. стать...

3. Як ти ставишся до поглядів своїх батьків на життя?

- повністю згоден;

- майже згоден;

- багато в чому згоден;

- повністю не згоден.

4. Що є найголовнішим у житті ( чого б ти хотів домогтися насамперед)?

- багато грошей;

- можливість допомагати людям;

- цікава робота;

- визнання навколишніх;

- успіх у жінок ( чоловіків);

- фізична сила і здоров’я;

- влада над людьми;

- сімейна злагода;

- духовне багатство;

- поважна посада;

- моральна досконалість;

- успішний бізнес;

- інше________________________________________________

5. Яки ти ставишся до людей інших рас і національностей:

- неприязно, з ненавистю ;

- спокійно;

- вважаю, цікавлюсь;

- вважаю, рівними собі;

- готовий до дружби співпраці;

- не бачу проблем.

6. З якими твердженнями ти погоджуєшся?

- дбати про процвітання своєї країни - головне для громадянина;

- людина має дбати лише про свою сім’ю;

- людина має дбати тільки про себе.

7. З якими судженнями ти погоджуєшся?

- людина відповідає за все що відбувається навколо;

- людина відповідає тільки за свої вчинки;

- людина відповідає за свою сім’ю і близьких людей;

- людина відповідає за долю світу і довкілля.

8. Яка з життєвих позицій э твоєю?

- я поважаю кожну людину, якщо вона не злочинець;

- я поважаю близьких і друзів;

- я поважаю тільки багатих і знаменитих;

- я поважаю тільки старших;

- я не мушу будь-кого поважати.

9. Праця для людини – це :

- реалізація власних сил і можливостей;

- не приємний обов’язок ;

- потреба здорового організму.

10. Яке із наведених суджень ти поділяєш?

- у колективі почуваєшся сильнішим, здається, що виростають крила;

- колектив допомагає жити, вчитися, підтримує у важкі хвилини ;

- колектив обмежує свободу людини ;

- людина в колективі перетворюється на піщинки.

11. У тебе приязні стосунки з однокласниками.

- безперечно;

- так;

- не знаю;

- ні;

- ні в якому разі.

12. Які дії, вчинки, особисті властивості своїх однокласників ти найбільше шануєш?____________________________________

Які дії, негативні вчинки, особисті властивості своїх однокласників ти найбільше засуджуєш?______________________________________

13. Які теми, висвітлюванні у кінофільмах, в телепередачах, тебе найбільше цікавить?

- кримінальна хроніка ;

- події в світі ;

- досягнення науки, техніки;

- проблеми моралі;

- класична музика;

- політика;

- бізнес;

- спорт;

- релігія;

- рок-музика;

- фантастка;

- пригоди;

- комедія шоу;

- фільми жахів;

- детективи;

- життя тварин;

- проблеми сім’ї.

14. Хто твій улюблений герой ( кіно, телебачення, література)?______________________________________

15. Як часто ти пропускаєш уроки?

- ніколи;

- випадково;

- іноді;

- часто;

- дуже часто.

16. Чому ти пропускаєш уроки ?

- мені нудно;

- мені не подобається навчання;

- за пропозицією друзів.

Критерії виявлення тривожної дитини

Дитина

Так

Ні

1. Відчуває постійну стурбованість

2. Відчуває труднощі ( іноді неможливість) при концентрації уваги на чому не будь

3. Відчуває м’язеву напругу (наприклад, в області обличчя, шиї)

4. Дратівливий

5. Має порушення сну

Щоб була підстава припустити, що дитина, за якою ви спостерігаєте тривогами необхідно, щоб хоча б один із критеріїв, перерахований вище постійно виявлявся поведінці.

Анкета по виявленню тривожної дитини

Дитина

Так

Ні

1. Не може довго працювати не стомлюючись.

2. Її важко зосередитися на чомусь

3. Будь-яке завдання викликає зайве занепокоєння

4.Під час виконання завдань дуже напружена, скута

5. Бентежиться частіше за інших

6. Часто говорить про можливі неприємності

7. Як правило, червоніє в незнайомій обстановці

8. Скаржиться, що сняться страшні сни

9. Руки зазвичай холодні і вологі

10. Не рідко буває розлад стулу

11.Сильно упріває, коли хвилюється

12. Відсутні хороший апетит

13.Спить не спокійно, засинає з труднощами

14. Полохливий, багато чого викликає в неї страх

15. Звичайно не спокійно, легко розстроюється

16. Часто не може стримати сльози

17.Погано переносить очікування

18. Не любить братися за нову справу

19. Не впевнена у собі ,у своїх силах

20.Боїться з тикатися з труднощами

Анкети для батьків

№1

1. Прізвище, ім’я, по батькові.

2. ваша освіта.

3. Чи цікавитесь ви педагогічною літературою?

4. На яких принципах побудовані у ваші сім’ї стосунки між батьками й дітьми?

5. Чи має дитина у вашій сім’ї право на власну думку?

6. Які обов’язки має ваш син (донька) у родинні?

7. Назвіть найхарактерніші позитивні риси вашої дитини.

8. Чи має ваш син (донька) проблеми із здоров’ям? Нащо слід звернути увагу класному керівникові?

9. Як ваша дитина ставиться до молодших і старших членів сім’ї?

10. Які риси характеру ви хотіли б бачити у своїй дитині?

11. Яку допомогу ви могли б надати класному керівникові у формуванні дитячого колективу?

12. Про що хотіли б дізнатися на батьківських зборах?

13. Чи потрібні вам індивідуальні консультації щодо виховання вашої дитини?

14. Що, на ваш погляд, є найскладнішим у вихованні дитини?

№2

1. Чи довіряє вам ваша дитина?

2. На яких принципах будуються взаємини у ваші сім’ї ?

3. Яка найчастіша причина ваших конфліктів і непорозумінь з дитиною?

4. Як вирішуються у вашій сім’ї такі проблеми?

5. Хто перший робить крок до примирення?

6. Чи знаєте ви друзів своєї дитини?

7. Чи бере участь ваша дитина у плануванні сімейного бюджет?

8. Коли останній раз ви обговорювали у своїй родині прочитану книжку? Що це була за книжка?

9. Чи має ваша дитина уявлення про коло ваших обов’язків на роботі?

10. До яких господарських справ ви залучаєте свою дитину?

11. Чи знають ваші діти про своїх дідів і прадідів?

12. Яке найтяжче покарання і яке заохочення ви застосовуєте до своєї дитини?

13. Які сімейні традиції є у вашій родині?

14. Чи цікавить вас життя дитини поза стінами домівки?

15. Що, на ваш погляд, найскладніше у вихованні дитини?

№3

1. Скільки часу (приблизно) ви приділяєте для спілкування з дитиною:

- протягом дня...

- протягом тижня...

- в бесідах, розмовах...

- у спільній роботі...

- в кіно, театрі, бібліотеці...

- під час прогулянок...

2. Чи є інші види спілкування? Вкажіть їх.

3. Чи вважаєте ви цей час спілкування достатнім для виховання дитини?

4. Чому?

5. Чи вважаєте ви, що вірно розумієте особливості своєї дитини?

6. Чи зустрічаєте ви труднощі у вихованні дитини? Які? Як ви їх розв’язуєте?

№4

Чи знаєте ви свою дитину?

1. Назвіть риси характеру вашої дитини, які вам подобаються.

2. Які негативні риси характеру вашої дитини слід подолати?

3. Який у неї темперамент? Як ви враховуєте його у виборі заохочень і покарань?

4. За які вчинки ви частіше караєте дитину?

5. Що є причиною конфліктів вашої дитини з друзями?

6. Чи запрошуєте ви друзів дитини на День народження і просто так у гості?

7. У якій діяльності ваща дитина найбільш розкриває позитивні риси характеру?

8. Чи враховуєте ви астрологічні дані про свою дитину у вихованні? Як?

9. На вашу думку, яким авторитетом ви користуєтесь у своєї дитини?

Заповнені батьками анкети дають класному керівнику потрібний матеріал для визначення та обговорення різноманітних питань.

Кiлькiсть переглядiв: 12370

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.